2011-02-08
 17:32:35

Det börjar närma sig,

Kom hem för en halvtimme sen typ, det blev inget soffbord. Det var asfult i verkligheten, haha. Fan. Men hittade ett rätt så fint avställningsbord typ på Ikea som jag kanske ska köpa, så jag kan ta ut dom här fula bokhyllorna jag har nu. Vi får se.. Hittade iaf lite smågrejer på Ikea, och sen gick Malin och jag in på modehuset där jag hittade lite tröjor och annat smått och gott! Kom på att det var vääääldigt länge sen jag shoppade kläder?! Men det känns så tråkigt på vintern tycker jag, man ser ju aldrig kläderna ändå utan bara en stor ful jävla jacka. Haha. Men nu börjar det bli vår, och det är så förbannat gutt. När jag gick ut till bilen idag såg jag att nästan all snö har smält bort och nu ser man gräsmattan här utanför! Riktigt fint :) Och nu när solen börjar skina lite om dagarna blir man ju bara glad.

Nu ska jag iväg på träning innan det är dags för ett nattpass på jobbet! Så vi hörs lite senare :) Puss&hej!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: