2011-02-04
 19:07:00

Björndans,

Det vore väl att ljuga om jag sa att jag var pigg just nu. Fy fan :) Slit på jobbet och sen direkt till Citygross.. Hoppa i en stor varm mysig björndräkt och bara köra i tre timmar. Vinka, dansa, you name it. Var helt genomsvettig när vi var klara, men kul var det :) Fick massa gosiga kramar av små barn! Så dom tre timmarna gick rätt så fort iaf :)

Nu har jag precis tagit en riktigt go och lång dusch, och tagit på mig goskläder, för jag tänkte spendera den här fredagskvällen hemma i Smedby med mamma och pappa. God mat och mys, det blir inte bättre :) Så nu måste jag sticka. Ha en toppen fredagskväll! ♥

 

På just den här bilden är det Fia i dräkten, men tänk er mina spacade danssteg i denna underbara dräkt!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: