2011-02-23
 14:19:34

Bilen är stulen!

Jag har ett problem. Jag vet inte hur många gånger jag har gått ut och tänkt : FAN, BILEN ÄR STULEN!! för att sen typ sekunden efter komma på att jag kanske ställde bilen någon annanstans.. Jag har ju typ tre olika ställen jag brukar ställa bilen på, så varför fattar man inte det innan man hinner få panik? Sjukt lustigt. Man lurar ju sig själv till att få en hjärtattack och ringa polisen och typ skrika rakt ut i ren ilska.. Sen skrattar man alltid lite för sig själv när man inser att det bara handlar om total jävla glömska...

Är jag ensam om detta eller?!


Maja

Jag har samma problem, fast då gäller det min cykel istället för en bil, haha. Det värsta är ju på fyllan, fast det problemet tror jag inte att du har!



PUBLICERAT: 2011-02-23, 16:23:14 | URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: