2011-04-04
 14:43:57

Sjukling,

Jaha, jag klarade inte så länge som jag kanske trodde idag. Åkte hem vid tiotiden, och somnade på direkten. Har sovit några timmar nu, ska fortsätta med sängläge och kolla på film nu tänkte jag. Det jobbiga är att det finns massor att göra här hemma, eftersom jag åker på torsdag. Ska gå ner och se om det finns någon ledig tid i tvättstugan och be till gudarna att det finns det innan torsdag morgon. Annars måste jag åka hem till Smedby för att tvätta och det tar så mycket längre tid eftersom det då måste självtorka.. Varför ska man alltid vara ute i sista minuten? Hade jag tänkt ett steg längre hade jag ju kunnat boka en tid för den här veckan för flera dagar sen. Nu lär det vara fullbokat. Aja, nu lär jag ju ändå inte kunna träna imorgon heller (missar ju träningen idag) så kanske kan fixa det imorgon hemma isf, så hinner det torka på onsdag :) Nu ska jag som sagt fortsätta att vila upp mig, äta massa frukt och allt det. Höööööörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: