2011-04-25
 11:26:31

Sängen är bra go ibland,

Godmorgon!

Ja, jag har faktiskt precis gått upp .. Jag vaknade vid nio när klockan ringde, men kände att jag faktiskt kunde få ha någon extra timme i sängen. Sov en stund till, men sen så har jag bara legat och funderat lite :)

 

Men nu är jag uppe iaf, har ätit frukost och gjort mig iordning lite! Idag har jag massa ärenden att fixa så det är bara att dra iväg direkt. Första uppdraget blir att gå med cykeln till verkstaden och lämna in den för lite upputsning så det går att cykla med den! ;) Ska in och hämta bilen som står i stan med!

 

Så nu drar jag ut i det fina vädret! Ha en bra dag så hörs vi lite senare!

 


Carolina

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?



PUBLICERAT: 2011-07-11, 03:00:05 | URL: http://gravidforsakring.net

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: