2011-04-07
 07:24:30

Redo,

Godmorgon! Då var alla väskorna packade, den lilla matpåsen är redo att bli tom, benen är sjukt rastlösa och mitt på huvet skymtar ett leende. Tänk er 30 såna tjejer.

Japp, då var det dags.. En del av oss missade förra årets läger på Gotland som dom andra tjejerna inte har missat att berätta om. Och om jag skulle gissa så kommer det här lägret bli tusen gånger bättre. Lagets sammanhållning har i början av det här året varit bättre än någonsin innan, och det blir ju inte direkt sämre efter ett läger!

 

Jag ska nu i fyra dagar vara sambo med Fia "Pizzan" Waller, Alma och Nathalie :) Det kommer bli grymt! Och jag skulle bli förvånad om det är ens en tyst minut på hela lägret i vårt rum.

Det blir fem träningar och en match på lördag em under det lilla lägret. Förhoppningsvis kan jag vara med på träningarna imorgon, men det beror på hur det känns.

 

Nemen nu känner jag mig rätt så redo att dra mig. Så vi hörs på söndag mina älskade vänner! Kanske fixar upp någon hälsning via mobilen under helgen, det märker ni. Ha det toppen!! Pusspusspusspuss ♥

 

Laget på förra årets träningsläger @ Gotland!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: