2011-04-17
 20:01:20

Redface,

Jag gick ju faktiskt ut och gick idag. Tanken var att målet skulle bli Ica. Men jag fastnade hos Karin istället! Mycket trevligare ;) Satt och snackade med henne i någon timme innan pappa hämtade upp mig för lite fotbollstittning såhär på söndagseftermiddagen.. Lindsdals herrar hade seriepremiär, det blev förlust med 1-3, tråkigt men så är det ju ibland! Jag hade iaf sällskap av goa tjejer, och vi hittade världens bästa plats i lä och strålande sol.
När jag kom hem sen och tvättade av sminket för nattens jobb tittade världens redface fram! Tjena liksom. Då är det tur att man kan stänga in sig på jobbet hela natten! :) Ska väl iofs inte klaga, eftersom det betyder att sommaren är på väg och man äntligen kan se lite levande ut igen! ;)

Vi lär höras lite senare! Hade braaao.



Sommar, sommar, sommar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: