2011-04-01
 08:19:38

Nöjd,

Börjar dagen med att säga att jag inte kan klaga på någonting just nu! Allt känns toppen och snart är det sommar!! ♥

Ja, så är det faktist. Låg och tänkte på det igårkväll när jag skulle sova, och kände att jag är så sjukt nöjd med livet just nu. För det mesta är jag glad och pigg, sen kommer det såklart dagar då det dippar lite, men dom går så snabbt över! Jag har världens bästa familj och vänner och det är väl den största anledningen till att allt är så bra just nu. 
För att fira det lite sticker jag idag till Växjö med Jolin! Vi ska gå på lite föreläsningar på skolan där som är öppet för allmänheten, det handlar om socialt arbete och sånt så kände att det kan vara intressant eftersom jag ju faktiskt sökt socionom också.. :) Det ska bli mysigt! Jag ska snart åka ut till Smedby och så kör vi därifrån. Kommer hem lite senare i em, så vi hörs då :)
Jolin, mamma och jag!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: