2011-04-16
 17:38:11

Nöjd tjej,

Nu har jag fått dagens motion, kan man lugnt säga. Dom som känner mig vet att jag är rätt så lat (faktiskt jävligt lat om jag ska vara ärlig) men idag kan ingen klaga. Jag gick nämligen till Gröndal och hem. Det är faktiskt rätt så långt.. Visserligen hade jag ju inget val och hade aldrig valt att gå om jag hade haft bil (eller cykel) men jag tycker ändå det var rätt så bra av mig. Så bra kämpat Åsa, nu är det helt okej att däcka i soffan för resten av kvällen.

Som för övrigt spenderas med älskade vänner, tacos och film. BRA LÖRDAG.



Ps. Ifk Kalmar spelade 2-2 mot våra tidiga motståndare Norrköping.

Rätt jämn match tyckte vi väl i vårt lilla gäng. Så ett rättvist resultat!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: