2011-04-05
 15:42:14

Migräeno,

Det skulle tydligen inte räcka med århundradets förkylning och feber, fick dessutom migrän imorse.. Som tur var hade jag tabletter hemma och tog dom direkt, och gick och la mig. Sov en timme till, och vaknade med lite huvudvärk men annars hade det gått över. Skönt att slippa ett riktigt anfall för en gångs skull :) Sen så var det ju det där med tvättiden, mellan 13 och 16 hade jag tid. 14.30 hade jag samlat nog med energi för att klä på mig kläder och ta mig ner till tvättstugan. Nu väntar jag på att torktumlaren ska bli klar, såna här dagar när allting tar lite längre tid för min lilla kropp är det skönt att allting går så fort i tvättstugan :) Man hinner liksom allt på en timme.

 

Om en stund ska jag göra ett försök till matlagning, kommer bli intressant! Har tagit fram köttfärs, tänkte göra egna köttbullar men nu vetifan om jag orkar det, så drar kanske till med en enkel köttfärssås..

Något måste jag få i mig iaf!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: