2011-04-06
 18:47:25

Liffen goes to Denmark,

Jaha, då var väskorna packade, har fyllt väskorna med massa bra att ha saker. Ska bara se till att inte glömma fotbollsskorna, benskydden och träningskläderna på samlingen imorgon.... Får nog skriva en lapp i pannan och hoppas att mina lagkamrater kan läsa.

 

Jag har lovat mig själv och alla andra att inte träna imorgon iaf. Sen får vi se hur det blir på fredag, men nu har jag varit feberfri hela dagen idag, och förkylningen är på bättringsvägen. Gutt!


Båda mina kameror (stavas det så?! Haha) åker med, så vi ska försöka ta massa kort och det blir nog även lite filmande och när vi kommer hem ska vi försöka få ihop det till en liten kortfilm för att visa hur Liffen är innifrån... Hehehe. Vi får väl se hur det blir med det. Vi ska ju hinna umgås också!




Totti har lovat en ny superskiva också, det kommer bli bra det här. Det känner jag ju.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: