2011-04-11
 21:29:01

Kvällsupdate,

Tjenaaaa :) Ja det blev skynda skynda skynda efter jobbet. Hem, packa väskan, slänga i sig en macka och köra iväg och hämta dom andra. Det var skitskönt väder och vi körde i t-shirt och shorts större delen av träningen! Vi tränade lite lätt bara, och avslutade med fotbollstennis! Go träning från början till slut :)

 

Jag hade förberett kvällens middag genom att lägga fram lite kyckling redan innan träningen, så det var bara att sätta igång direkt när jag kom hem. Jag gjorde den goda pastasalladen ala Åsa :) Det blev en lunchlåda till imorgon, middag till ikväll och så gjorde jag iordning en liten låda till bilresan imorgon. Det är nämligen dags för svenska cupen match imorgon mot Rödsle, så efter jobbet ska jag (nästan) direkt iväg till samling igen. Nu ska jag fortsätta kolla på En unge i minuten! Mysigt :)

 

Haha snygg bild. Nooooot.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: