2011-04-24
 17:30:31

Hello redface,

Tjo! Hade datorn med mig till stugan men kände aldrig att jag orkade ta fram den faktiskt.. Vaknade av födelsedagssång av mamma och pappa imorse, Simon fyller år idag nämligen :) Har ett svagt minne av att mamma sa till mig: Åsa, sjung! Frågade henne sen om jag hade sjungit något, ja det var en jamåhanlevaversion i superfart och typ bara mummel fick jag till svar... Jaja, jag sjöng ju iaf! Tanken var god!

 

Vi gick ut och fortsatte vår eldning på trädgården iaf, och när det var klart tog jag på mig bikinin och la mig och stekte. Och stekt kan man väl säga att jag blev. Haha. Alltså sjukt vad jag är röd !! Låg i en solstol på terassen i typ två timmar, innan jag la mig i gräset på en filt och somnade till. Baksidan är lugn, är helt vit, så kontrasten till framsidan är rätt stor ... Men men. Det lägger sig nog!


Jag körde hem från stugan vid halv fyra tiden och har tagit mig en liten vilopaus i soffan. Nu har jag duschat och gjort mig iordning lite, ska hem till Sophia en stund innan vi sticker bort till Krögers! Sen möter tjejerna upp oss där, vi hade tänkt ta lite goda drinkar och njuta av kvällen tillsammans :) Det kommer bli toppen!



ÄLSKAR LIVET!!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: