2011-04-17
 10:14:48

Härliga sol!

Guten morgen! Vaknade utvilad och allmänt sugen på den här dagen. Fattar väl inte riktigt varför när den kommer innehålla jobb, men det är ett senare problem ;) Hörde fåglarna kvittra utanför, och såg solen sippra in genom persiennen. Yes! Så nu är bikinin på, go musik är på hög volym, jag har baguetter i ugnen och dragit ut en stol på balkongen. Sen är ju självklart bikinin på :)

Jag funderar på om jag ska åka ut och kolla på Lindsdals herrar idag som har seriepremiär. Annars är det inte så mycket planerat förutom jobb 19-07 inatt då.. Sista passet på Rb :) Måste ta mig en promenad till Ica också, ska ju nämligen baka lite till eftermiddagsfikat imorgon på jobbet, som jag tänkte bjuda mina fina kollegor på. Får se om det prioriteras idag eller om jag tar det imorgon när jag har vaknat :) Nehe, solen kallar! Pussis ♥

 

Sommaren är på väg! I can feel it!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: