2011-04-13
 16:34:34

Evelinis,

Hallå! Då har ännu en arbetsdag gått, vi har varit i Vimmerby idag igen. Men vi slapp åka klockan sex, riktigt skönt :)

 

Nu har jag bytt om, diskat och plockat lite här, så nu ska jag dra mig till Evelina! Ska äntligen få träffa henne och hennes lilla hundvalp Oscar :) Hon flyttade ju hem från Norge förra helgen, och idag är första gången vi fick ihop en liten dejt. Ska bli asmysigt :) Funderar starkt på att åka hem till Smedby och sova där ikväll, ta ett litet bad också kanske.. Jolin kommer dit ikväll, och sen kommer Johan ner på fredag också så det blir nog lite Öland med hela familjen denna helgen också. Det är ju så mysigt att hänga där :)

 

Vi hörs lite senare! Pussis



Finaste Evelina!




Nora

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.



PUBLICERAT: 2011-07-12, 22:50:15 | URL: http://djurförsäkring.net

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: