2011-04-18
 22:07:25

En "ledig" dag,

Ah men tjena! Då var denna dagen snart över. Efter att jag äntligen fick åka hem somnade jag rätt så fort. Sov till tolv och då var det bara att hoppa upp och börja baka. Det blev kärleksmums och dom blev klara precis lagom tills jag var tvungen att åka. Så dom var varma och goa fortfarande när jag kom till jobbet. Det var mysigt att träffa dom små kollegorna för sista gången, jag kommer sakna dom jättemycket. Men förhoppningsvis finns alla kvar så man kan få komma dit och hälsa på dom lite då och då :)

 

Efter fikat mötte jag upp Sophia på stan, för att köpa en glass och mysa i solen. Sen hem och äta lite innan det var dags för träning! Magen ville inte som jag idag dock, och jag kände mig helt orkeslös. Men man ska ju ha såna dagar också tydligen.. Det får bli att ringa läkaren snart igen, så man kan få någon ordning på det hela. Men men.

 

Eftersom det såg ut som fan här hemma efter baket idag - det blev lite stressigt och hann bara slänga upp allt på diskbänken - så var det bara att ställa sig att diska när man kom hem från träningen. Fortsatte i städtagen och städade undan allt som på något konstigt sätt har hamnat på helt fel ställe. Varför blir det alltid så när man är stressad? Haha. Nu är det städat och fint, och jag har hunnit landa i soffan i någon timme och kollat på tv en stund. Nu är det dags för sängen, för imorgon är det dags för första riktiga dagen på Ocab. Jag ser fram emot mitt lilla nya liv! Imorgon blir det Emmaboda med Annie! Toppen! :)

Natti natti! 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: