2011-04-23
 08:21:21

Det första steget,

Godmorgon!

 

Jag tror min kropp är riktigt laddad för match idag. Jag vaknade skitpigg 06.30 och ville typ iväg direkt. Haha. Lyckades somna om någon timme iaf, och nu har jag satt igång två tvättmaskiner proppade med tvätt och en hög som väntar på sin tur. Frukosten är avklarad och nu ligger jag lite i sängen, ska betala räkningar och fixa lite andra grejer :)

Jag tror jag glömde säga att jag, sjukt klantig som jag är, stukade den andra foten på träningen i torsdags. Inte farligt alls, men den är lite svullen och hugger till i vissa lägen. Det kan ju inte komma mer olägligt.. Men vilken tur då att det finns tejp! ;) Det kommer gå bra!

Jag är laddad till tusen iaf, eller lagom laddad. 12.30 är det samling för kanske årets viktigaste match. Seriepremiären.. Vi har haft problem med starterna i serierna i flera år nu, och det har varit vårt fall i slutet av säsongen så nu jäklar ska vi vara med från början!! Vi börjar 14.00 idag mot Landsbro för att 90 min senare stå och sjunga vår Liffensegersång. Det finns inget annat.


Det ska bli så förbannat jäkla kul !!!

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: