2011-04-23
 11:43:56

Det är dags,

Mindre än en timme till samling. Ligger i soffan, musiken dunkar i högtalarna, mmm man känner den lilla klumpen i magen.. :) Men det ska bli kul som fan! Mina ben har väntat på det här hela veckan, för jag har fasen inte kunnat sitta still. Mamma höll på att bli galen på mig igår när jag satt och skakade som fan med benen när vi solade.. Haha.

 

Har precis ätit lunch, så nu känns det bra i magen också. Väskorna är packade (sticker direkt till Öland och stugan efter matchen så har en liten väska till det också..) och står och väntar på mig i hallen. Jag har försökt att ha något att göra hela dagen, så jag har tvättat, vikt in allt i garderoberna, plockat undan lite, diskat, lagat mat, skrivit en lååång handlingslista, varit i stan och handlat mig ett par "ljumskbyxor/tighs".. Det sista är viktigt, för jag har sagt så jäkla länge att jag ska köpa mig ett par som jag kan ha under våra förbannade shorts.. Haha. Så nu är det gjort! Hoppas dom är bra! :)


Nehe, nu tar vi 20 min till i soffan med lite uppladdning innan det är dags att hämta tjejerna! NU KÖR VI !!!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: