2011-04-14
 17:20:40

Blandat är bäst,

Tjo, tjena, hej, hallå, hejsan!


Ja, då ligger man i soffan igen.. När jag kom hem från jobbet började jag laga mat (nu luktar det ugnspannkaka i hela lägenheten) och passade på att diska lite samtidigt som det var inne i ugnen. Nu är jag klar, jag har fått i mig lite mellanmål innan träningen, och har faktiskt även deklarerat. Riktigt duktigt :) Nu är det bara den norska selvangivelsen som ska skickas in, och det ska vi fixa i helgen! :) 

 

Det var riktigt skönt och mysigt att komma hem till mamma och pappa igår. Vi köpte pizza på kvällen, och sen så tog jag mig ett bad. Somnade tidigt och sov jäkligt gott i min gamla säng :) Skönt att gå upp typ 20 min innan jag var tvungen att åka iväg. Bara att klä på sig, sätta upp håret, äta frukost och fixa mackor till jobbet så var det klart.

 

Ikväll är det ju dags för träning igen. Vi pratade om det idag på jobbet, Fia och jag, hur skönt det är med blandade tider. Måndagar och tisdagar tränar vi 17.45 och då är det så skönt att komma hem tidigt, och nu på torsdagar tränar vi kl 19. Då hinner man ändå hem och ladda upp sig lite mellan jobb och träning, men då blir det ju mindre tid hemma sen efter. Men den blandningen blir perfekt :)

Sjukt förresten att det redan är fredag imorgon! Och som vanligt har jag typ hela helgen planerad, sen i typ tisdags.. Det blir lite blandat faktiskt. Ingen match för vår del, men jag kan ju inte hålla mig ifrån det, så jag ska nog kolla på matcher både på lördagen och söndagen. Nu drar serierna igång och då går det inte missa nåt :)

Nu ska jag vila lite i soffan och kolla på ett bigbroter avsnitt sen förra veckan, eftersom jag missade det både pga att jag var iväg i Danmark och att kanalen har försvunnit... PISS TELIA!!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: