2011-04-18
 06:28:45

30 min kvar...

Godmorgon alla pigga.. Fy fan, här har ni en tröttkeps alltså. Solen har gått upp sen några timmar tillbaka, och ju längre den gick upp desto längre ner gick mina ögonlock. Haha. Klarade mig iaf från att somna även denna natten.
Nu har jag precis skrivit ett litet mail till mina kollegor och tackat för mig :) Sen kommer jag ju som sagt in med lite fika till dom i em. Måste orka baka först bara ;)

Hoppas ni sovit gott! Om en halvtimme är det dags för mig att dra hemåt :) Såå.. Godnatt på några timmar :)


amy

Sassa, härligt att sommaren är på g, lagom tills jag kommer hem! :) tänkte be dig om en tjänst, facebook fungerar inte här i Vietnam så skulle du vilja be Emma Maila mig på [email protected] vore supergulligt, hon vet vad det gäller :) PUSS snart ses vi!



PUBLICERAT: 2011-04-18, 12:28:18 | URL: http://amylofstrom.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: