2010-09-20
 12:54:42

Tröttis,

Känner mig hängig idag. Antar att det har varit lite för mycket på sista tiden, plus att jag somnade ovanligt sent igår. Var ju på bio förresten efter matchen, vet inte om jag skrev det igår, men efter matchen bjöds det på pizza med lagkamraterna, sen stack jag in till stan och hann hem en stund till Malin där hon och Alex väntade.
På Saga såg vi sen I rymden finns inga känslor. Den var jätterolig och mysig, så se den om ni inte gjort det! :)
När jag kom hem blev det ju att följa valvakan såklart, och fick be mamma förklara hur det funkade, haha. Är inte direkt insatt i politik men kändes ändå kul att hänga med lite när man fått det förklarat för sig.
Somnade nog runt halv ettiden. Väldigt sent för att vara mig, och särskilt när man ska upp och jobba... Somnade iaf med tvn på och vaknade halv tre och stängde av den men då tog det ju en stund att somna om igen.

Nu har mer än halva dagen gått iaf, tiden går rätt så fort faktiskt. Slutar vid fyra idag och då är det hem en snabbis och sen vidare till träning. Hoppas det blir lugn träning, för jag är helt slut i både kroppen och huvet...



Från I rymden finns inga känslor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: