2010-09-13
 21:01:56

Ullared,

Träningen var seg och jobbig idag. Kändes som man aldrig skulle komma hem, och min mage kurrade som attan :)
Håkan körde med oss som fan, lite konstigt kanske eftersom vi vunnit båda matcherna i helgen och spelade bra i båda. Träningen kändes som ett straff för nåt, hehe. Men så var det nog inte :)

Kollar på Ullared nu och har fått mat i magen. Ska gå och borsta tänderna snart och sen bädda ner mig.. Imorgon är det tidig morgon igen och sen är det en fullspäckad dag som gäller. Så ska försöka somna tidigt ikväll.
Kanske försöka komma någon vart i min bok som legat ett tag, hehe. Men jag har inte ro till det här. Det får bli när jag har lägenhet, då har jag all tid och lugn i världen för sånt mys.

Godnatt :)


Vilken ballerina va?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: