2010-09-13
 10:04:37

Tröttttt,

Fy fan vad trött jag var när klockan ringde imorse, det känns som att tröttheten efter lördagen var som värst idag, eller är. Jag är så förbannat trött. Hade dessutom ingen vidare röst första samtalen på morgonen, men har nu klunkat vatten och försökt vakna med lite kaffe. Får se om det händer nåt eller om jag fortsätter vara zombie.
Ska sova tidigt ikväll har jag bestämt mig för, men det blir aldrig så ändå. Känns som att man inte har något liv när man somnar vid nio, hehehe.
Men ska iaf försöka lägga mig i sängen när jag kommer hem från träningen och bara chilla i min ensamhet.
Vaknar flera gånger om nätterna också, har haft det så senaste månaden. Antar att det är för att det är alldeles för mycket tankar i huvet, men skulle göra allt för att slippa dom på nätterna iaf.
Nu: hitta nåt annat att fördriva tiden med :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: