2010-09-15
 15:10:04

Strumpmannen,

Hade i måndags under träningen fått två samtal från okänt nummer. Tänkte fan: en lägenhet!
Idag när jag satt i samtal på jobbet såg jag att det ringde igen på mobilen, ett okänt nummer.. Ringde upp pappa för att kolla om det var han, men nej.
För en stund sen på rasten ringer det igen, och jag hoppas av hela mig att det ska vara en lägenhet. Men förstår snabbt, och gud vilken besvikelse, att så var inte fallet - då mannen i telefonen frågar om jag vill tjäna lite extra pengar i höst. Eh??
Jag frågar: vad gäller det?
-Brukar du använda nylonstrumpor?
-Nej?
-Vad skulle du säga om jag sa att du får 150 kr om du använder ett par nylonstrumpor i tre dagar och sen skickar tillbaka dom för att få ett nytt par och tjäna ytterligare 150 kr?
Där står jag som ett frågetecken...
-Som mest kan du tjäna upp till 3000 kr på detta...
-Nej tack jag är inte intresserad.

Berättar för resten av klanen på jobbet vad som precis hände, och en tjej säger: Ja men det är ju strumpmannen! Han tänder på strumpor och betalar tjejer för att använda dom och skicka tillbaka dom till honom....


VAD FAN FINNS DET FÖR LUSTIGT FOLK I SVERIGE EGENTLIGEN?!!


Malin

hahahaha jag dööör! varför gick du inte med på de Åsa? kunde ju tjänat lite fina pengar på de ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: