2010-09-18
 08:17:53

Sovmorgon?

Kul att man kan sova när man har helg... Trodde jag hade försovit mig när jag vaknade och såg att klockan var halv åtta.. När jag kom på att det var helg och att jag kunde somna om var det för sent. Men väldigt mysigt dock att ligga kvar i varma sängen och titta lite i Ikeakatalogen. Det gör ju mig inte direkt mindre ledsen för att jag fortfarande inte har en lägenhet men det är kul att tänka vad jag en gång i framtiden ska fylla den med ;)
Om två veckor flyttar Alexandra och Martin in i sin lägenhet, så får väl hänga med dom där.. Hähä.

Gör iofs ingenting att jag inte kan sova för jag har en massa saker att göra idag. Ska nog snart dra mig ur sängen och göra mig iordning för dagen.
Om ni inte har något för er klockan tre idag så är det match på Fjölebro/Hansa arena där vi spelar mot Husqvarna.

Efter matchen är det lagfest tillsammans med killarna!

Hörs senare ♥

Amanda och jag på herr&damlagsfest i november 08!!

 

Sanna och jag, haha.

 

Ikväll är det dock första gången med lagfest på Fjölet för min del, och det ska bli kanon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: