2010-09-30
 08:11:58

Sovmorgon,

Hade ju väldigt fel igår när jag gissade vilka som skulle gå vidare från Idol, men jag tyckte inte Jay var så bra faktiskt. Plus att jag gillar Michaela så jag hoppades på henne. Vet inte ens vilka som sjunger ikväll men kommer självklart sitta bänkad :)
Är rätt så lugnt på jobbet idag, har redan jobbat i 40 min. Det är det sköna med att börja vid sju, det går fort. Snart är klockan halv fyra och jag får gå hem. Sov faktiskt hela natten inatt, länge sen sist. Hoppas det håller i sig :)
Längtar sjukt mycket till helgen då jag inte har så mycket mer planerat än häng med fina vänner, så då ska jag förhoppningsvis få lite sovmorgon både lördag och söndag.. :)
Var så sugen på att sjukanmäla mig idag och bara ligga och glo på film i min varma och goa säng, men får för dåligt samvete då, haha. Får helt enkelt vänta och längta efter helgen en dag till!


Berntjohanna

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site



PUBLICERAT: 2011-03-22, 08:25:57 | URL: http://berntjohanna.blog24h.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: