2010-09-08
 18:59:18

Ska jag?

Jag kan inte bestämma mig!!
Det finns så många olika fördelar med lägenheten och nackdelar så jag skriver ner dom för att få ordning i huvet...


Fördelar,
Det är som ett eget hus, mysigt med trädgård! Egen ingång med parkering precis utanför dörren :)
Fin balkong med sol hela dagarna :)
Fräsch och fin lägenhet där man inte behöver ändra något, förutom kanske måla fondväggen i någon annan färg för att få det till ens egna..
Tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin finns i lägenheten..
Hyfsat billigt för en tvåa.

Nackdelar,
det ligger i Djurängen! Känns lite för långt bort.
Kändes lite litet i både vardagsrum och sovrum.
Och det kändes liksom inte helt rätt.
Men det positiva är att jag troligen kommer få hänga där lite ändå, för eftersom min bror var med mig på visningen och tyckte om den jättemycket så ville han ha den isf! :) Haha. Snacka om familjefejd... Vi ska diskutera det lite sen, jag måste fundera lite till.
Det kanske känns bättre när man kan fundera in sina egna grejer och sådär.. Så jag får göra det så får vi se :) Om jag vill ha den får jag flytta in redan i början av oktober!


HJÄLP MIG !!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: