2010-09-11
 13:45:06

Shopping,

Frukosten med Stina var sjukt mysig. Vi gick till Packuset först, men där var det fullt så vi fick inte ens komma in.. Så vi gick till Statshotellet istället och fick uppleva luciaminnena en gång till i huvet. Frukosten är ju sjukt god på hotell, och det är skönt att kunna sitta ner och bara prata. Efter 2½ timme kände vi oss ganska nöjda i magen och vi började bli sega så vi gick in till stan istället och shoppade. Eller jag shoppade. Ville hitta något att ha ikväll (och nästa helgs festande) och någon härlig mysig höstkofta. Och jag hittade både och :)
Hittade rätt så mycket snyggt så får se vad det blir ikväll..

Kom precis innanför dörren och nu kommer Malin snart. Jag kände för att bara slappa och kolla på en film så ringde Malin och hon kände för samma så nu blir det film innan uppladdningen för kvällen börjar! Ska hem till Fia och göra oss iordning lite där, men måste ju hinna få i mig lite mat innan också.

Hoppas ni haft en lugn lördagsförmiddag :) Puss ♥

Malin och jag i Oslo -09 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: