2010-09-27
 07:42:21

Seg måndag,

Nu sitter man på jobbet, jag är sjukt trött. Det har varit full fart i helgen och jag vet inte ens när jag somnade igår, men den var ju inte mer än tio kan jag lova.
Började iaf nu vid halv åtta och sitter på SEB, vilket innebär att det inte ringer lika ofa som vanliga samtal. Så det är rätt soft, men kan bli rätt långtråkigt också.. Hehe. Men det är skönt nu på morgonen innan man vaknat iaf :)

Låg och funderade på min lägenhet igår, hur man ska möblera osv.. Men det blev ju rätt så snabbtittat i lördags så kommer inte riktigt ihåg hur det såg ut överallt. Ska bli kul att komma dit sen när det är lite mer tomt :) Längtar som bara den nu, bara jag får ett klartecken och får datum så är det nedräkning som gäller.

Nu ska jag sitta och bara vila huvet. Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: