2010-09-22
 08:59:05

Paj men inte den pajen,

Blev ingen bloggning igårkväll, det kom annat emellan. Och det blev tyvärr ingen blåbärspaj heller! För jag kom ju på att jag var hungrig (på mat då såklart) när vi åkte hem, och stannade till på Ica med pappa och lät honom bjuda på lite grejer så jag kunde laga mat till familjen. Så lagom till pappa kom hem från träningen och Simon och Lovisa var hemma från kören så stod tacopajen på bordet! Riktigt god blev den och familjen var överlycklig :)
Sen mös vi framför Idol.. Tanken var att jag skulle baka blåbärspaj till efterrätt då men jag tog all mjöl till maten så det gick inte, haha. Har ju blåbär nu iaf så kanske blir en paj till helgen istället :)

Fan vad jag ser fram emot helgen! Ska bli så skönt att vara lite ledig, endast fotboll på söndag då det är bortamatch mot Madesjö (skönt att slippa en heldag i buss!!) och ingen fest eller annat som det varit sista helgerna. Det tar för mycket energi, hehehe. Har några dejter med vänner inbokade så det blir en mysig och lugn helg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: