2010-09-30
 18:49:23

Nyduschad och hungrig,

(Haha Karin du får inte glömma att skriva vem det är som kommenterar... Blir lite förvirrad varje gång, haha.. För jag antar att det var du??)

Det var jättekul att träffa Lina igen, hade rätt så mycket att prata om och gott fika blev det!
Kom hem för någon timme sen och har tagit en långdusch, nu på med myskläderna och sticka bort till mina vänner för lite torsdagsmys! Innan det ska jag bara få i mig lite mat, är svinhungrig och jag bara skakar av hungrighet (höhö)
Hörs senare kanske! ♥



Dessa brudar blir det mys med ikväll, kanske hinner Alex komma en stund också, hoppas! Stackarn, har både tenta imorgon OCH ska flytta. Full fart på den tjejen!


Anonym

hahahaha, klart det var jag ;) trodde du fattade deee, daah!


karin almheden

hehe, oj då. från KARIN!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: