2010-09-08
 21:40:20

Nu är det bestämt,

Det blir ett nej för mig och ett ja för Simon, på lägenheten (om fastighetsägaren nu godkänner honom, hehehe)
Jag håller alla mina tummar och tår vidare för att få min perfekta lilla lägenhet snart ändå! Men känns kul och skönt att faktiskt ha nått ett steg närmre iaf.


Jag tror att jag (min kropp) behövde den här lediga dagen och bara vila och sova. Har ingen feber och halsen mår mycket bättre nu. Näsan rinner fortfarande men det är fullt godkänt om man jämför med natten och förmiddagen idag!
Imorgon blir det jobb och vidare till träning på kvällen! Och du, det är torsdag imorgon! SNART FREDAG!

Vilken snäll syster man är som skaffar lägenhet åt sin bror... Nu har man något att leva på ett tag framåt! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: