2010-09-28
 12:36:14

Mystisdag,

Har en fullproppad dag framför mig. Efter jobbet ska jag hem och ta en långdusch och för en gångs skull fixa iordning håret. Har känt mig som ett äckel senaste veckorna, haha. Men nu får det bli ordning på det!
Sen är det dags för ett besök hos bror och kören, var ju länge sen jag var med där och då var det dessutom Eva-Lena som hade det. Men nu har Simon tagit över det och jag och Stina ska börja lite igen. Har känt att det varit alldeles för mycket senaste tiden men nu när fotbollen är lagd åt sidan ett tag så tänkte jag vara med igen. Får se hur länge det blir :)
Efter det ska jag direkt till Fia som ska baka gott, och vi ska se Idol.. Mystisdag :)




Bästa Fia ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: