2010-09-07
 21:43:01

Mysig tisdag,

Kul att ni blir fler som följer bloggen :) Förlåt bara för att jag är dålig på att uppdatera! Ska försöka bli bättre på det :)

Idag efter jobbet stack jag till Ikea för att sätta mig i en dryg kö för att köpa min lilla present till Emelie (och Ola såklart!) Det blev en lite försenad bröllopspresent och så inflyttningspresent då, och när man har flyttat så behöver man ju såklart nya grejer, så jag köpte ett presentkort på just, Ikea :) Hon blev jätteglad!
När jag kom dit var hennes mamma och mormor där för att kolla lite tapeter till husets alla rum :) Kul att få se lite ur planeringen! Hehe.
Dom håller på att renovera hela huset, nästan iaf, på samma gång :) Köket, och dom båda sovrummen var i full gång och resten är på G :) Ska bli jättekul att få se allt när det är färdigt sen nu när man har sett det helt tomt!

Vi satte oss och fikade och pratade en massa, mest om lägenheter och hus och framtid.. Går ju inte tänka på så mycket annat just nu! :)
Kom hem strax efter åtta och sen dess har jag kollat på fotbollen med familjen och badat fotbad. Mysigt! Nu kollar jag på Secret miss agent på femman, fotbollen är det ju redan given vinst i så det kändes tråkigt att kolla hela.. :)

Emelie och Ola på deras fina bröllop! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: