2010-09-15
 10:19:12

Mys,

Jag myser! Älskar att sitta inne och titta ut genom fönstret och se att det ösregnar ute. Det är riktiga höstkänslor.. Har filten bredvid mig men idag är det inte så kallt så den får ligga där en stund till :)
Däremot får det gärna sluta regna tills träningen ikväll, för det är inget vidare! Trivs inte riktigt lika mycket att spela i regn som vissa andra gör :)
Jag tror att jag sov alldeles för mycket natten till igår, somnade typ vid halv tio och sov till sju. För jag var helt slut hela dagen igår och idag - när jag sov från elva till sju - så är jag mycket piggare. Hoppas det håller i sig hela dagen :)
Ska se om jag hittar något i lägenhetsväg idag att söka på nu (som jag iofs gör varje dag), jag hoppas att det ska ge med sig snart annars vet jag inte vart jag ska göra. Känns så meningslöst just nu.
Men jag vet ju att när det väl kommer nåt så går det fort! Håll tummarna för mig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: