2010-09-12
 19:55:39

Mycket har hänt,

Ja, har inte hunnit/orkat sätta mig vid datorn på hela dagen..
Kom hem sent igår efter en riktigt go fest hos Hansen (som fyller år idag, grattis!) Sov dåligt inatt då jag blev störd av massa samtal hela tiden, Johan kom hem och en propp gick så det smällde till i hela huset, sen toppen av allt när man väl har somnat gott: mamma ringde imorse vid åtta och frågade om jag var vaken..
När jag till slut vaknade av eget val så fick jag sällskap i sängen av världens finaste Sidni som kom och slickade i hela ansiktet och gosade ner sig precis vid huvet. SÅ MYS !!

Njöt av en god frukost och sen tog Johan och jag en promenad med Sidni. Sen slängde vi oss i soffan alla tre framför en film..
Vid halv fyra skjutsade han mig till Gröndal där det nalkades match med blaget mot Ifk Kalmar. Det blev vinst med sköna 5-1 och nu är det nästan helt klart att det blir trean nästa år! Jag var lite ivrig innan och hade fått för mig att det var klart vid vinst men så blev det inte idag. MEN vi får snart fira ändå hoppas jag :)

Har precis klivit ur duschen där jag för en gångs skull tog hand om mitt lilla hår med en inpackning! Sitter i ett mörkt rum med mysig musik på datorn.. Det bästa en söndagskväll! Snart blir det middag med mamma och pappa som varit på Öland och stugan hela helgen med bröderna.
Imorgon är det måndag och dags för jobb igen! SURT men veckorna går fort och snart är det fredag igen.
Ska försöka bli lite bättre och uppdatera er lite mer, har ju faktiskt all tid i världen på jobbet (oftast)

Kunde inte låta bli att ta ett foto när hon låg och sov idag! :) Vår stora lilla Sidni!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: