2010-09-11
 08:16:29

Liffananananana!

Underbar vinst igår med 3-0 mot Rödsle. Lätt bästa matchen i år, fy fan vad bra vi var!

Efter matchen stack jag till Karin och pratade en massa, hinner ju aldrig träffas längre :( Men varje liten stund som hinns med är härlig. Vi kollade sen på det sista Glee-avsnittet (13), så nu väntar vi ivrigt tills boxen kommer ut så vi kan se resten!
Åkte hem och somnade på direkten runt 12tiden. Vaknade för en stund sen, och ska göra mig iordning, för om 45 ska jag möta upp bästa Stina för en hotellfrukost och massa mys! En underbar lördag är på gång, som avslutas med fest!
Ha en fin dag, ska försöka hinna med en uppdatering senare :) Har fortfarande inte fått igång bloggen på mobilen, ska försöka med det med, så ska jag uppdatera lite oftare! Är ju aldrig hemma längre, och när jag väl är det har jag absolut inte tid med datorn.. Det blir bättre, hoppas jag!

Pusspuss ♥

Stina och jag, musikal -08.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: