2010-09-27
 13:06:07

Kvällsledigt,

Ja, det ringer ju inte så mycket idag. Men det finns massor med mail att ta itu med så jag gör det istället. Passar mig utmärkt idag då mitt huvud snart sprängs! Behöver verkligen ta igen mig ordentligt, så ska bli skönt med träningsfritt nu.
Har inte berättat det, men jag ska ta en paus från fotbollen nu, troligtvis under hela oktober. Och ingen träning betyder lediga kvällar. Det ska jag verkligen njuta av! Kanske kommer träna någon gång ibland för att hålla igång och träffa gänget, men behöver vara ensam och ta itu med allt annat som pågår i mitt huvud. Vill må bra snart, så det är bara att ta tag i det.
Nu ska jag sätta mig med mailen igen efter en liten paus :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: