2010-09-23
 21:21:21

Kalmarhem i mitt hjärta,

Fy fan för Kalmarhem.
Idag ringde jag dit för att få veta lite hur det ser ut med intresseanmälningarna jag har gjort där. Bara för att veta liksom. Tanten som svarar: Med världens tråkigaste ton...

-Mm, Kalmarhem, Marie...
Jag frågar vad jag precis skrev då...
-Ehm... Hur länge har du varit anmäld på sidan då? (Med världens mest nedlåtande ton)
-Sen april tror jag.
-Eh jaaahaaa. Men då får du inte den. Man måste vara anmäld i minst 2-3 år innan man får en lägenhet. (Fortfarande med världens mest nedlåtande ton)
-Okej, för det var ju en lägenhet som det var inflyttning i nu till den 1 oktober, så den har redan hyrts ut då eller?
-Åhhh.. Jag ska kolla (Som det var världens jobbigaste grej) Alltså det är en som har varit anmäld sen
95 som visat intresse på den. Dessutom är det ju hiss i dom lägenheterna, och då går den till dom äldre. (Fattar du dumma lilla unge?!)
-Okej men då vet jag. Tack ska du ha. (JÄVLA BITCH!!!!)

Nu när jag kommer hem från träningen har jag fått ett mail från Kalmarhem ang. nya lediga lägenheter, jag går in och kollar.. DÅ ÄR DET EXAKT SAMMA LÄGENHET SOM KOMMIT UT IGEN SOM HON SA REDAN VAR UTHYRD. INFLYTTNING 1 NOVEMBER NU. DUMMA JÄVLA IDIOT !!!! Kalmarhem kan ju dra sig någonstans. Hoppas verkligen jag hittar en lägenhet på annat sätt nu så jag slipper dom, annars är det ju enda stället man får hoppas på och där vill jag inte ha en nu. Går ju inte ens ringa och få fråga en enkel fråga utan att bli idiotförklarad av en bitter tant.


Nej tack Kalmarhem, det måste fan gå till lite bättre än så!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: