2010-09-03
 15:55:30

Jobbet,

Sitter på jobbet och har grymt tråkigt. Har inte ringt någon på tio minuter nu, men jag är nästa man på kö för att ta samtal så det kommer väl snart!
Har suttit tillsammans med Johan idag (eller han har suttit och medlyssnat och jag har svarat) men han slutade vid tre så nu sitter jag - för första gången (!!!) - helt ensam och svarar. Än så länge har det gått bra men hjärtat dundrar till varje gång det ringer... Hehe. På måndag är det tänkt att vi ska vara helt färdigutbildade men alla är så snälla och hjälpsamma så vi får ta det i vår egna takt :)
(Nu ringde det, och det var världens trögaste kund...)

Om 40 min slutar jag och då hämtar pappa upp mig så vi kan hämta ut min bil (bäst för dom att den är fixad nu!) och sen ska jag in till stan och hämta ut min nya mobil! Wei :) Vi hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: