2010-09-16
 09:35:56

Isbit,

Om en människa kan frysa till is så har jag gjort det... Haha. Får väl iofs skylla mig själv..
Igår efter träningen var det möte och fika i klubbhuset, som varje onsdag. Men denna gången fick vi fylla i ett papper om tankar om nästa år och så, och detta lilla papper orsakade en kväll med fotbollssnack. Flera av tjejerna i laget stannade kvar och diskuterade detta året och vad som ska/behöver hända nästa år.
Runt halv nio när resten stack hem blev Mia och jag stående kvar utanför och pratade. Och pratade, och pratade.
Vi pratade fotboll, sen om livet i allmänhet.. Skönt att få prata av sig lite och få höra hennes tankar med.
Ska inte klaga men det är mycket som händer i mitt huvud just nu och jag känner mig rätt så trött på allt faktiskt. Skulle behöva någon vecka iväg från allt.
Klockan blev helt plötsligt tio och det var svinigt kallt ute så vi åkte hem.
Jag har fortfarande inte tinat och filten på jobbet är min bästa vän idag. Har ändå en stor tjock tröja på mig..
Träning ikväll igen, och sen ska jag slänga mig i sängen och bara ta det lugnt. Imorgon är det fredag och mamma och pappa åker till Linköping för att träffa Johan och Jolin. Hade gärna velat följa med men det är två viktiga matcher i helgen, plus lagfest på lördag. Jag får ta några dagar där senare i höst istället..
Jag har inte bokat in något imorgon och jag tror inte jag ska göra det heller. Vi får se...



Hade ju inte varit fel med sommar nu...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: