2010-09-29
 21:22:23

Inte ett ord,

Har legat i sängen och kollat på Idol nyss, nu är det Berg flyttar in - hos Arja Salnågontingvetintehurhennesnamnstavas.. Men ni vet nog vem jag menar, annars är det synd om er.
Börjar klockan sju imorgon också, skönt att få sluta tidigt igen :) Snart är det fredag igen och det blir en mysig helg med vänner. Det bästa! Skördefesten också ju, det ska vi inte missa!
Ska snart gå ner och borsta tänderna och kanske sätta på en film, och gosa ner mig i sängen igen. Kommer sakna den här sängen men det ska vi nog kunna ordna bra sen också tror jag. Godnatt mina vänner, hörs imorgon ♥

Förresten, vilka tror ni går vidare från kvällens Idol?
Jag hoppas på Michaela och Daniel, får väl se om jag är vaken så länge att jag får se det, somnade igår... Hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: