2010-09-16
 21:14:36

Idolkväll,

Ja vad ska man säga. Trött och sliten efter en hel (nästan) arbetsvecka.. Så nu har jag borstat tänderna, ätit mat efter träningen och tagit med Alfons upp för trappan och lagt mig.
Har ju missat hela veckans Idolprogram så tänkte ta igen några nu, får se hur många jag hinner/orkar.. :)
Har faktiskt - tro det eller ej - skrivit en liten önskelista nu, jag fyller ju år om en månad och nu har jag faktiskt saker jag önskar mig, eller iaf behöver.
Fick ett mysigt besked idag med så nu håller vi tummarna för lägenhet för då har jag en sak säker iaf!

Natti natti mina kära vänner ♥ Imorgon är det fredag, och hur gutt är inte det?!



Anonym

Mysigt besked??? Åsa, du måste berätta allt för mig!! vad då för besked?? Säg nu, eller smsa! Du vet att jag är världens mest nyfikenaste (haha) person så säg nu!!!! för det handlar väl inte om sång i kyrkan denna gången va? ;) haha. Puss K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: