2010-09-02
 21:41:44

Helt slut!

Har inte haft någon lust idag heller att ens sätta mig här och bry mig. Jag är helt slut, håller dessutom på att bli sjuk tror jag. Är helt snurrig i huvet direkt när jag ställer mig upp och det bränner som fan i halsen :( Det är verkligen inte läge att bli sjuk nu så jag funderar på att lägga mig snart och sova..
Har iaf målat om mina naglar nyss för en gick av idag så då såg det förjävligt ut.. Så jag ska vänta tills det har torkat bara innan jag ska bädda ner mig.
Sov jättedåligt inatt för jag vaknade varannan minut av kråkan som fint hade satt sig precis utanför mitt fönster och bestämde sig för att väcka mig hela natten. Sådär kul..

Men imorgon är det ju fredag, och då får jag ju min nya mobil också så det blir en bättre dag imorgon hoppas jag.. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: