2010-09-19
 10:38:25

Godmorgon,

Har sovit helt okej inatt och inte vaknat så många gånger som jag brukar. Eftersom jag hade en sån aktiv dag igår med städning av bilen, en tripp till systemet, städa, köra igenom biltvätten (så jäkla fin är den nu!), laga mat, spela match, lagfest, så känner jag att jag nöjer mig med en slapp förmiddag/dag innan det är dags för match ikväll med blaget, och om vi vinner ikväll - DÅ JÄVLAR VINNER VI SERIEN !! Och vi har ju hört ryktten om tröjor och guldhattar... Så tagga vinst tjejer! Vi möter Boda bruk hemma vid halv fem..
Efter matchen är det dags för myskväll med mina vänner Malin och Alexandra, lite middag och bio!
Underbar söndag! :)


Mia höjer bucklan efter smålandscupvinst 2008!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: