2010-09-29
 08:10:59

Funderingar,

Varför ska dagarna gå så jäkla fort? Eller det gör väl inget om dagarna går fort, men kvällarna får gärna vara lite längre. Har iaf en timme mer idag efter jobbet, slutar redan halv fyra. Eftersom jag inte har varit hemma någonting förutom sovit denna veckan så tänkte jag ta en kväll ensam, bara innehållande tv, säng och kanske en mysig katt. Men om jag känner mig själv rätt så slutar det nog inte så ändå :) Kan ju iaf försöka intala mig.

Kan inte sluta oroa mig för framtiden just nu, pratade med chefen igår och fick veta framtida teamledare och så.. Kändes ju skönt att få veta det, men dom har fortfarande inte svar på om vi kommer få vara kvar eller inte efter november. Troligen kommer vi inte få svar förrän början av november, och om jag inte får vara kvar betyder det att jag bara har bott i lägenheten - om jag får den vill säga - i två veckor och står då utan jobb. Som tur är så har jag pengar så att jag klarar mig ett tag men då måste jag söka nytt jobb.. Men, det är ett senare bekymmer. Ska få klartecken för lägenheten först innan jag kan börja fundera på det. Nu är det fullt fokus på att göra ett bra jobb så dom älskar mig så mycket att dom inte kan släppa mig! Höhö :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: