2010-09-09
 14:03:58

En helt vanlig torsdag..

(Haha, Malin, skulle jag vara Samantha? Tack för den....)

Vaknade upp något piggare imorse och stack iväg till jobbet, har nu suttit här och roat mig på facebook hela dagen. Händer inte så mycket i telefonerna...
Fredrik på jobbet har en likadan telefon som jag och visade mig ett program där man kan ladda hem musik iaf, så förmiddagen gick åt det! Så nu är den fylld med lite go musik, fanns dock inte mycket svensk musik inlagt där så det fick bli annat :)

Nu är det snart fika och sen är det bara två timmar kvar på jobbet. Skönt! Ikväll är det träning igen, känner att det behövs för mina ben killar som fan. Missade ju träningen igår.. Har hört rykten om fotbollstennis ikväll, så det blir fint :)
Match imorgon!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: