2010-09-23
 17:10:48

Allt möjligt i ett inlägg,

Har fortfarande inget svar angående lägenheten. Ska troligen titta på den imorgon! :) Det är en lägenhet mitt i stan (WEEI) med 4 meter i tak och loft, 55 kvadrat, så det låter ju jättemysigt. Vet inte så mycket mer, men jag hoppas verkligen att den ska kännas bra. Isf är det inflyttning när jag vill då tjejen flyttar till Stockholm i helgen! Passar verkligen mig! :) Hehe.
Ska berätta mer så fort jag vet nåt så håll koll här om ni vill veta :)

Har städat mitt rum sen jag kom hem från jobbet, så nu är det fint! Hade väldigt mycket kläder överallt, så nu ligger dom i garderoben och golvet är dammsuget!
Nu sitter jag skönt i sängen och kollar på Bygglov, så mysigt program tycker jag :) Älskar ju dessutom inredning och sånt så det är kul med lite tips!

Ikväll blir det chill efter träningen! (Om det inte blir visning då...)

Fick mail från Cim (Amy) idag, hon är ju i Australien på obestämd tid - fy fan för henne.. - hon verkar iaf ha det kanon! Och man blir ju sjukt avis när hon berättar om allt mysigt dom hittar på! Hoppas du kommer hem snart Cim, men njut lite åt mig med!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: