2010-10-31
 06:45:52

Värsta schlagern!

Godmorgon. Här vaknar man kvart över sex en söndag. Typiskt. Igår försov jag mig. Skulle vara i lgh vid nio och börja, vaknar halv tio och känner mig bakis. Hur då?
Idag är jag absolut inte bakis, och piggare än nånsin. Igen, hur då? Var på lagfest igår! Men körde iofs. Kände att det inte var värt en dag till med huvudvärk när vi ska greja.
Det var askul igår iaf. Fan vad gutt lag vi har! Alla bjuder verkligen på sig själva. Vi körde lekar nästan hela kvällen, i tre lag. Fem olika delmoment, efter fyra står det 2-2 mellan lag 1 (oss) och lag 2. Finalen blir en rysare. Vi får varsin låt och en kvart på oss att öva in ett nummer och sen uppträda det för resten av laget. Vi fick Värsta schlagern av Linda Bengtzing och Markoolio. Inte lite goa var vi :) Älskar Sara när hon snubblar över stolen - inte nykter nånstans!
Självklart vann vi - och eftersom sista deltävlingen gav 3 poäng utklassade vi resten av lagen med 5-2-0! ;)

Jag drog mig hemåt runt elvatiden, vissa av dom andra stack väl inåt stan senare. Får ringa Fia när hon har vaknat till liv (ikväll typ) och höra lite hur det var sen :) Men tack iaf tjejer för världens bästa kväll !!
Nu laddar vi för cup nästa helg!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: