2010-10-26
 11:21:15

Snart helg då...

Hej!
Eftersom jag ska jobba natt imorgon och är ledig sen torsdag, fredag är detta min sista jobbdag denna veckan, alltså dag dag, jobbar ju en natt också. Hehe, hänger ni med? 
Det jag ville komma fram till att det ska bli skönt! Det är ju tisdag idag! Kommer kännas som världens längsta ledighet! Sen kör vi som vanligt dagtid hela nästa vecka..

Tränade ju igår! Och det var ju lite sådär. Det brände till som fan i bröstet ibland, halsen var nog inte riktigt redo att träna egentligen. Men jag pallar inte vara ifrån det mer nu.. Kommer på mig själv springa och skratta ibland (särskilt när vi kör kvadraten när man ska jaga i mitten) ... Jag tycker det är skitkul! Haha..
Hoppas halsen känns bättre på träningen imorgon iaf!

Idag blir det på med målarkläderna och starta igång!
Mamma har lovat att hjälpa till lite och så kommer Fia och håller mig sällis ikväll!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: